mommyjean bende korona oldum canım şükür geçti 2 haftaya yakın çektim o belayı bende burun tıkanıklığı oldu okyanus susuyla açılıyordu sadece günde 2 kere onu sıkıyordum yoksa nefes alamıyordum.. Tat ve koku sorunu yaşadım ki o hala yerine gelmesi 1 aya ancak gelir dedi doktor bekliyorum bakalım yaklaşık 1.5 aydır böyle uğraşıyorum işte.. Bende öksürük yoktu mide agrısı vardı onuda gavisconla hallettim.. Neler yedik ona gelelim zencefili robottan geçirdim üzerine bak döktüm her sabah aç karnına bide yatarken onu 1 kaşık yedik. Süt, sarımsak, sirke ve 1 kaşık balı karıştırıp içtik maalesef bunuda yine sabah akşam yaptık ve sürekli kemik suyu içtik. TV izlerken nane limon herhalde 10 kiloya yakın limonu benle eşim yedik. Ve banyo yapmayı unutma herşeyinizi ayırın eğer ki senle eşinde varsa tek sende varsada ayır yatağı, kaşığı, bardağı, havluyu biz 20 gün ayrı yattık.. Gelen doktor wc ye her giriş çıkışta çamaşır suyuyla yıkayın dedi ve tabi hrr gün 2 3 kere kapı kolu nereye değiyorsanız orayı sirkeli su yada çamaşır suyuyla sil bunları yaptık geçti valla inşallah geçer berbat bir şey. Zaten yediğinden bir şey anlamadığın bir dönem ee bide üstüne bu tuz biber oldu Allah yardım etsin tez zamanda geçti diye yazarsın.. Diyeceklerim tavsiyelerim bu 😘