Asli26 canım 7.haftamda kalbini duyduktan sonra 12de kontrole istediğinde benimde doktora gider gitmez ilk sorduğum ona bir şey olursa ben anlarmıyım olmustu. Doktorum düşünce tarzıma cok kızmıstı olumlu düşün ki gebelik ve adranelin hormonun iyi salgılansın sağlıklı gebelik geçir dedi. Şöylede kücücük bir acıklama getirmişti 2 hafta icinde düşük başlar demişti. Düşünmeden yasamak cok zor biliyorum aklımız fikrimiz bebeklerimiz ama psikolojimizde önemli elinden geldiğince olumlu düşün ben öyle yapıyorum 🌸