Babyboy evet canm söyler bnde kasım ve aralık ayında adet olmadm doktor da bebek oluştktan snra söylicem demişti ve ikili testte artık SAT ‘ı sorduğumzda 13 kasım diye söylersin dedi ama keseden bile kaç haftalık olduğu anlaşılıyor sadce net tarih için bekliyorlar