3haftalıkken öğrendim hamile olduğumu ve zor bir hamilelik geçirdim. 16.haftama düşük riskim vardı en ufak birşeyde kanamam oluyordu bu yüzden sürekli yattım ve 6.haftamda başlayan bulantı kusma 39.haftaya kadar devam etti🤢 23.haftada oğlum doğum pozisyonu aldı ama bir türlü kendiliğine gelmek bilmedi. 37.haftamda çatı muayenesinde doktorum normal doğum yapabileceğimi çatımın uygun olduğunu söyledi ve başladık oğlumun gelmesini beklemeye. Tabi benim bu süreçte yemediğim içmediğim yapmadığım şey kalmadı hurmalar squatlar merdiven inip çıkmalar neler neler… Baktı bizim inatçı oğlan gelmiyor 40+1e gün verdi doktorum suni sancıyla doğumunu başlatıcaz dedi ama herkes suni sancıyı kötü anlattığı için çok korkuyordum bir yandan da ağırlaştığım için artık doğurmak istiyordum. 40+1de 6ekim salı sabahı 1cm açıklıkla yatışım yapıldı saat 10da suni sancı başlatıldı. Ebeler nst için geldiklerinde sancım 120leri geçiyordu ama hiçbir şey hissetmiyordum sürekli gelip sancı hissedip hissetmediğimi sordular hissetmiyorum dedikçe suni sancının dozunu artırdılar. Yaklaşık 1-2saat sonra ebe açıklığımın 3cm olduğunu söyledi ama bende hâlâ tık yok. Yarım saat sonra doktorum geldi sancı hissetmiyormuşsun diye evet hissetmiyorum dedim ve açıklığımı kontrol ettiğinde 4cm olduğunu söyleyip rahmine masaj yapıp uyarıcam sancıları hissetmeye başlıcaksın dedi ve öyle oldu. Yavaş yavaş sancıları hissetmeye başladım yatmak yerine odada yürüdüm. Derken odada yürüyüş esnasında nişanım geldi, yarım saat sonra da kendiliğine suyum patladı. Su patladıktan sonra sancılarım ve kasılmalarım iyice sıklaştı ve şiddeti artmaya başladı, sancı geldikçe çok zorlandım kafamı duvarlara vurasım geldi ama bu sırada en büyük destekçim eşimdi sürekli yanımdaydı ve sürekli bana moral verdi. Beni en çok zorlayan sancı geldiğinde nst ye bağlı yatmak oldu. 1saat sonra ebe açıklığımı kontrole geldi ve hemen doktorumu çağırttı dedim kesin birşey oluyor oğluma sonra hemen doktorum geldi açıklığıma baktı ve ebeye haklıymışsın dedi noluyor diye sorduğumda doğumunun bu kadar hızlı olacağını tahmin etmemiştim açılman 9cm olmuş bebiş geliyor dedi ve hemen doğumhaneye alındım. Kafası çıkarken çok zorlandım oda benim doğru ıkınamamam yüzünden. 4ıkınmada geldi kara kuzum meğer 9ay kustuğum boşa değilmiş oğlum saçlı doğdu maşallah😍🧿 kucağıma verdiklerinde dedim senin için herşeye değermiş tüm ağrım sızım gitti. Suni sancıdan gözünüz korkmasın. Biz kurtulduk çok şükür 9günlük olduk bile, darısı siz doğumunu bekleyenlere🤗