Merhaba 46 gün önce normal doğum yaptım ama kanamam hala devam ediyor günde bir ped şeklinde normal mi yoksa adet mi görmeye başladım anlamadım ilk doğumum ve birde kan sulandırıcı kullanıyorum hamileliğimin 5. Ayından beri ondan mı kaynaklanıyor acaba