Tugbaumit Hamileliğimin başında devlet hastanesine gidiyordum ama ilgisizlik yoğunluktan bıkıp Gebze de merkez hastanesine geçtim Cihangir Ay doktoru çok önerdiler hastanenin Doğum ücreti yada Doğuma eşleri alıyorlarmı giden varmı ?
Tugbaumit deletedmom55 bende öyle düşünüyorum orasında yoğun ama Doktor çok iyi gerçekten çok duydum isminide bilmiyorum 27 haftalık oldum bidaha doktor değiştirmek istemiyorumda
deletedmom55 Tugbaumit doktor iyi evet ama çok hastası oluyor iyi olduğu için bazen hastalara kötü muamele yapabiliyor yani. Ben çok duydum o doktor adına böyle şeyler mesleğinde iyi biri ama çok hastası olunca nasıl davranıyor bilmiyorum. Devlet hastanesi oradan daha sterilize edilmiştir benim arkadaşım orada çalışıyordu kendisinden çok şey duydum o yüzden benim tercihim değil. Yüzyılda da çok iyi doktorlar var.