Kızlar 21haftalık gebeyim, hemoglobin değerim 2 ay once 11.6 dı ve yaklaşık 3 aydırda zaten kan ilacı gyno ferro sanol tb kulanıyorum iki gün önce test verdim 10.6 ya düşmüş. Bu şekilde düşüklük yaşayan varmı? Düzenli bi şekilde her sabah içtim. Pekmez için kan değerini yükselten varmı artı olarak artık pekmez de içicem