Esrasssr Kızlar ben sezeryan olucam o sırada doğumdan sonra spiral taktırmayı düşünüyorum takarlar mi bilmiyorum ama
neslihann87 aylık iğne varmış ben onu düşünüyorum ama nekadar koruyucu acaba onu kullanan varmı acaba