Bensuceren Bugün 7. Haftaya girdik , iki gündür bel ağrısı ve ara sıra aniden giren kasık ağrısı var . Sabah pembemsi şekilde biraz kan geldi . Sizde böyle bişey yaşadınız mı korkup panik olmak istemedim hemen doktora gitmeli miyim ?
Sermec27 Bensuceren gitmelisin tabiki de canım gebeliğin en başından beri olan bütün kanamalar risklidir
Merveerhannn Bensuceren Haftada benimde olmuştu, ilaç ve iğne kullanmama rağmen. Ama o gün biraz iş yapmıştım. Malesef riskli olduğu için yatmam gerektiği söylendi. Kalçadan iğne yapıldı şükür 2 gün içinde kesildi kanama ve lekelenmelerim. Ama en ufak bi kanama bile risktir dedi doktor bana. Bi git bence doktora kesenin etrafı temizmi bi baksın kanama nerden kaynaklı olduğuna baksın ilaç iğne falan verir önlem amaçlı
Merveerhannn Bensuceren kasık ağrısı hala var canım, o normal çnkü rahmin genişliyor. Ama aşırı değil arada şuan sanki içerden biri bişi ittiriyor gibi. Aşırı olması sakıncalı tabi adet sancısı gibi olması
mrvears Bensuceren burda hiç vakit kaybetmeden hemen gitmelisin hemde pembe kırmızı taze kandır düşük riskin yada kanama alanın olabilir progestan başlarlar hemen
Bcsahat Bensuceren kan gelmesi her haftada riskli canım, muhakkak doktoruna görün erteleme, hayırlı haberlerle inşallah 🎈