Userkbr Kızlar 15 haftalık hamileyim ama 1 haftadır bel ağrısı çekiyorum bugün de adet olcakmş gbi bel ve karın ağrısı var normal mi neden olur korkmam gerekiyor mu 🤷♀️🤦🏼♀️ işim gereği oturarak çalışıyorum acaba zararı oluyor mudur 😐😔
mery_golge Merhaba . Adet dönemine gelindiğinde genelde sanki adet olcakmış gibi sancılar oluyor belki öyle bişeydir.