Merhaba arkadaşlar
Şehir hastanesinde ayrıntılı yaptırdım ama beş dakika sürdü ve ben hiç birşey görmedim sadece diğer kişiye oranları bilgileri yazdırdı. Bu şekilde yaptırıp memnun olmayıp tekrar yaptıran var mı acaba? Ben kararsızım bu konuda çünkü.