gkcy sigarayı her içinize çektiğinizde, bebeğinizin yüzüne duman üflüyorsunuz. Bunu bi düşünün bence. Sigara içen annelerin bebeklerinde gelişim geriliği, astım, bronşit ve çeşitli sorunlar gözlenebiliyor. Düşünsenize sizin içtiğiniz sigara bebeğinizin gelişimini kötü etkileyecek. Bunu kaldıramaz ve hayatınızın en büyük pişmanlığını yaşarsınız. Kesinlikle bırakmalısınız. 15 sene içmiş biri olarak konuşuyorum. Sinirli olmak ya da kendini yemeğe vermek tamamen psikolojik. Eğer bunu ne için yaptığınızı hatırlatırsanız kendinize bence sinirde kalmaz iştahda. Sigara iğrenç bir şey. Bıraktıktan yaklaşık 1 ay sonra bu fikre kapılıyor insan. Çünkü doğru. Paranızla kendinizi ve bebeğinizi zehirliyorsunuz. Emin olun siz kafanızda büyüttüğünüz için zor geliyor bırakmak. Sadece 1 hafta zor geçiyor sonrası ferahlık. Ben içeceklerle bastırıyordum. Canım sigara istedikçe güzel bir şeyler içtim. Size de tavsiye ederim. Şunu unutmayın hiç bir sebep çocuğunuzun suratına duman üflemenizi mazur gösteremez. Ve bence iyi bir anne olmanın kurallarından biri de asla sigara içmemektir. Bunu minicik bebeğe yapmaya hakkınız yok.