Melisaaa16 Selam kızlar acil bakar mısınz rubella diye bişey varmış o testi yaptırdım rubella ıgg%76 ıgm %15 çıktı korkmalı mıyım bilgisi olanlar yazabilir mi?
babysevgi Melisaaa16 kızamık geçirdiğiniz için önceden cocuklukta yani muhtemelen antikorunuz var. Hemen hemen herkeste igg pozitifdir ztn
Zng Melisaaa16 bnm rubella pozitif çıkmıştı doktor geçmişte geçirdiğin bi hastalıktan dolayı dedi ama sıkıntı yok dedi
Bsmlh Melisaaa16 hiç kötü düşünmeyin ben daha dün gosterdım aynısı sizinkiyle hatta 1tane pozitifim daha vardı benım sıkıntı yok dedıı toxoplazma negatif diye çiğ sebze iyi yıkanmamış meyve kedi dışkısı uzak durdunmu hiç bişi olmaz allahım izni ile
Bsmlh Melisaaa16 çıkınca yazın doktordan bak benım normal tahlıllerımde bozul çıktı ama allahım büyüktür sen serin dur
Bsmlh Melisaaa16 heh şükür gördünmü ben dedim bende kan sonuçlarımı bekliyorum dua edin bana enfeksiyon çıkmasın hiç bir şekilde 🙈