Reyyan34 ben Kenan beye gidiyorum çok memnunum ilk bebeğimide orda doğum yaptım prensesler gibiydim ve doktorum çok ilgili herşeyi anlatıyor hatta doğumda ebeden hemşirelerden odanın temizliğinden kapıdaki süsünden kibar ve nazik olmalarından öyle memnun kalmıştım ki şimdi ikinci bebeğim için gidiyorum Allah nasip ederse inşallah orada doğum yapıcam