Kar_tanesi 36+4 olduk zaten sürekli tuvaletim geliyor gece seferliyorum falan salı gittim dönmüş dedi doktor suyum fazlaydı ilk 34 .haftada dönmemişti dönme ihtimali bu suda yüksek demişti ama daha muayene edilmedim valla normal doğum yapmak için bir hazırlık da yapmadım 🙄 Sezryana odaklandığım için o muayene de normal doğum olup olamayacağına mı karar veriyorlar ☺️ Teşekkür ederim bu arada canım 🙏🥰