Merhaba, 12 yıldır kamu bankasında çalışıyorum, bugüne kadar sadece 2 gün rapor almışım, doktora gidip bana rapor verin demeyi asla beceremiyorum, şimdi 24+4 hamileyim ve hiç rapor almadım, ama artık belim agriyo ve ise gitmek eziyet olmaya başladı, küçük Bi yerde yaşıyorum, sadece devlet hastanesi var, acile gitsem rapor verirler mi acaba,