Merhaba, nasil ve ne yazıcağımı acıkcası bilmiyorum. Yaşım 22 ve Avusturyada yaşiyorum. 26+1 Hamileyim, dün bebeğimize Kalp hastalığı teşhisi konuldu hastalığın ismi „fallot tetralojisi“ Kalbinde tam 4 tane sorun var. Sezeryan ile doğum yaptıktan sonra bebeğimizi direk amaliyata alıcaklarmış 😔 Yeni doğmuş bir bebek kalp amaliyatına nasıl dayanır anlamıyorum 😔 Dünden beri cok kötüyüm dünyam başıma yıkıldı sanki ama isyan etmiyorum ne geliyorsa Allahdan geliyor. Allah büyüktür sizden ricam bebeğim icin dua edin 🤲🏼 Doğuma kadar iyileşsin ve amaliyata gerek kalmasın inşaAllah..