mercimeginanne Hayırlı günler hanımlar :) Detaylı ultrasona kaçıncı hafta girdiniz?? 18-23 hafta aralığı deniyor ama 22. hafta en ideal diyor. Kaçıncı haftaya randevu alayım karar veremedim 🤔🤔
Nida_Y mercimeginanne aynen öyle doktorum en iyi sonuç 22de görünüyor dedi bende 22ye aldım. Son 1 hafta bekliyorum 🥰
Mom-2 mercimeginanne alakası yok 18 den sonra net sonuç alınamasa çağırmazlardı ben yarın giricem 19+6 da ve randevumu da doktorum vermişti
Elifkzlcn Mom-2 Ben 19 haftamda direk perinayolojuyr gittim 2 3 hafta sonra tekrar gel bebek büyüdüğünden daha net sonuc aliniyor dedi haftaya randevum var tekrar
mercimeginanne Elifkzlcn sizinde 21-22 oluyor o zmn :) ben randevu için az daha bekleyim o zmn :)) teşekkür ederim
Elifkzlcn mercimeginanne Evet yoksa insan tereddutte kalıyor acaba birsey varda mı bir daha çağırıyor diye zamaninda git kuzum daha net görünür icin rahat eder
Mevaninannesi21 mercimeginanne canım ben randevu buldum diye 21 de aldım gittim tam göremedi tedirgin etti beni 2 hafta sonra gel dedi neler geldi aklıma bütün gittim 23. Haftaya girdik şükür normalmiş herşey 22 den önce gitme derim ben