reyhan0508 aynı durumu yaşadım bende 10. Haftamda tekrar olmuştu çok iyi anlıyorum seni zor bi durum doktor bişey yok diyo mesela ama sen onu kafandan atamıyorsun fakat sonra anladım bende keşke o kadar kendimi strese sokmasaymışım bebeğede zarar verdim diye cok üzüldüm çok ağlardım çünkü sen içini serin tut bana progestan verdi 1 ay kullandım cok şükür bidaha da olmadı sağlıklı bırakalım hapı dedi doktorum. Şuanda 20. Haftamdayım inşaaallah seninkide biter ama var ya ben cok su içmenin faydasınıda cok gördüm