Eczmery123 Merhaba, iş için şehir dışına çıkmam gerekiyor. 10 haftalık hamileyim. Hamileyken uçak yolculuğu yapan var mi aranızda? Nelere dikkat etmeliyim?
ecembugra53 Eczmery123 canım erken hamilelik doktoruna danış hava basıncı hamilelee için doktor rapor veriyor riskin olmaması laxım ben 4 sene Thy de çalıştım 😊
Nesliyazmazz Eczmery123 haftanız daha çok küçük. Riskli bir hamilelik gecirmiyorsaniz hiç bir zarsri yok. Ben 30. Haftaya kadar aktif olarak uçak yolculuğu yaptım. Yine doktorunuza danışın ama genel olarak bir problem yoktur riskli değilseniz.
RabiaKURU Eczmery123 28. Haftamda bile uçak yolculuğu yaptım. Düşük tehdidiniz yoksa doktorunuzda onay verirse uçmanız için hiçbir engel yok
gokella Eczmery123 Merhaba 28.haftadan sonra doktor raporu gerekiyor. Ben 30. haftamda 1 saat uçtum bi sıkıntı olmadı sadece cok gürültü oldugu ıcın kalkarken ve inerken cok hareket etti onun dısında riskli bi hamileliğiniz yoksa haftanız daha cok erken
Eczmery123 Nesliyazmazz şu ana kadar mide bulantısı dışında bir sıkıntım olmadı. Uçakta kusarım en kötü ihtimal diye düşündüm ama bilemiyorum 🤢
DilaraEsma72 Haftamda iki saatlik uçak yolculuğu yaptım doktorumdan rapor alarak😊 küçükhi haftalarda rapora ihtiyaç olmadığını biliyorum ama doktorunuza görünüp yola çıkmanız daha faydalı olabilir 😊
Eczmery123 DilaraEsma72 ilk üç ay içinde olduğum İçin tedirginim. İnşallah problem olmaz. Teşekkür ederim beni rahatlattınız 😊
Eczmery123 RabiaKURU Teşekkür ederim, inşallah benim için de rahat olur. Birkaç kere böyle şehir dışına gidip gelmem gerekecek gibi görünüyor
Burcag gokella 28 de olup olmadıgımızı nasıl anlıyorlar ve ona göre rapor talep ediyorlar yada etmiyorlar biliyor musunuz ben 27+4 de uçağa binecem bende 28 ve üzeriyim zannedip rapor isterler mi istemezler mi bunun neyine nasıl karar veriyorlar bilginşz var mı yada tahminininiz:)