MehmetSultanAslan Kizlar bi oturusta bir kilodan fazla meyve yiyorum acaba bebege zararlı mi kendimi tutamiyorum yemek yiyemiyorm pek fazla
Nihanozturk MehmetSultanAslan 35.haftama girdim bende öyleyim en basından beri portakalla bi basladım suanda erik muz kiraz bi kiloyu bitirmedikce içim rahat etmiyo annem cok kızıyo özellikle erigi cok yiyorum diye safra yapcak fln diyo ama cok sükür bisey olmadı
SevDin MehmetSultanAslan meyvenin tek zararı şeker buda kilo yapar yada şekerinizi yükseltir onun dışında bir sorun yaşamazsınız
tomurcukannesi MehmetSultanAslan ay ben... bi oturuşta değilde gün içinde yiyorum. Meyve yemediğim gün olamaz yani kendimi bişeyi eksik yapmış gibi hissediyorum yemezsem😄 halbuki hamilelikten önce öeyve düşkünlüğüm yoktu. Bişey olmuyodur heralde 😄
GulerDoganAslan Çok fazlası zararlıdır bence nihayet içerisinde şeker var yapabildiğin kadar hareket et su iç
NaimeYilmaz Şekerli olanlar uzak durum gebelık sekerıyle karsılasmak ıstemezsınız erıgı bende 1 kg yıyorm oturdugumda ama sadece o. Şekerlı seyler bebegın suyu ıcınde faydalı degl ozellıkle muz hurma seftalı kavun bunlara dkkat edın kzlar bana yasak suan 🙄
MehmetSultanAslan Ben ozellikle kayisi ve nektari su siralar deli gbi yiyorum durduramiyorum kndimi erik bnde karin mide agrisi yapti yemedim daha
MehmetSultanAslan tomurcukannesi ay bende valla meyvede meyve asri yiyorum tok tutuyor ama ymek yiyemiyorm midemi bulanryo meyve en azndan iyi geliyo
Glitter MehmetSultanAslan canim ben de cok severim meyveyi cok da saglikli ancak fruktoz yani meyve sekeri de cok masum degil. Mumkun oldugunca tek cesit meyve ye. Bir de porsiyonu azaltmaya calis