Ben ne çok su içebildim ne tuzu hamuru az yedim. Hiç ödem Şişlik yaşamadm. hamilelikte bu tür durumların genetik olduğunu düşünüyorum.(Mide bulantısı da bunun gibi. Yaşamadım hiç çok şükür 🙏 ). Ha sadece şu var ben hiç oturmuyorum evde çok hareketliyim anca akşamları eşim gelince oturuyorum onunla. Belki çok hareketli olmanın etkisi vardır.