YenidenAnneOlmak annegunce çıngrırak güzelmiş ben göremedim. Ürünler güzeldi. Ben pijama takımı, eşofman takımı ve 2 li setlerden aldım. Bir de hastane çıkışı aldım. Nevresim takımı sadece hayvan figürlü vardı 1 tanede ondan aldım. Fiyatına göre çok iyi hepsi.
ipekipek Güle gule kullansin inşallah. Bende çalıştığım için gidemedim akşama uğraşacağım ne kalırsa artık:(
Tugee Penye örtü, alt ve üst pijama , ağız mendili , küvet , planet örtü, organizer, vazelin , ıslak mendil , kısa kollu zıbın , uzun kollu zıbın ❤️
Beyza_yzk annegunce Oo maşallah sen baya birşeyler almışsın canım hepsini güle güle kullanın inşallah ben sadece nohut battaniye askı ve abimize led ışık aldım
Kahramankentli Bende hastane çıkışı,organik çorap ve ikili uzun kollu zıbın aldım bi de bebişin çorap ve eldivenlerini koymak için organizer sepet aldım ikili çok tatlılardı😇
DiplomaliEvHanimi Kahramankentli organizer sepetin resmini atar mısın canım merak ettim ben de almayı düşünüyorum da