Ebruyavuz0 Ebrusahin 12 haftalıkken öğrendim kıza benziyor dedi 16. Haftamda net söyledi kız diye şimdi 19 haftalığız ☺️
Ebrusahin Yasmn05 bizimki cok hareketli yedi doktordan degıl benim cücükten kaynaklıydı ama bugun kız oldugunu ogrenebıldım sonunda
Ebrusahin minnakmina vallahi ben attım o yuku ustumden aslında içime doguyodu ama emin olmak en guzel