Ela bende 6 gün önce spinal sezaryen ile doğum yaptım taburcu olduktan sonra yavrunun işitme testi vardı ona götürdüm hemen ayaklandım yanımda eşim var sadece her işimi kendim yapıyorum şükür hastanede ağrı kesici yaptıkları için ağrın sızın olmuyor evde biraz oluyor onada ağrı kesici alıyorum bebekle ilgilenmekten hiç farketmiyorsun bile .ama söyle birşey var normalde de ben nazlı bir insan değilim bazılarının ağrıyı hissetmesi daha farklı oluyor, inşallah sizinde rahat geçer