Tam da hayal ettiğim gibi ama asla olmaz dediğim şekilde doğurdum 11 gün önce🥰 sizlerede ümit olsun kızlar.
40+4 de (eşimi sadece bir gün önce askere gönderdikten sonra🤦🏼♀️) gece tam 2de ani bir kasık ağrısıyla uyandım. Zaten gündüz de yürüyüşe çıktığımda ilk defa çok zorlanmıştım sanki çıkcakmış gibi geliyordu. Bütün akşam boyunca hafif hafif sıkıştırıyor bişeyler oluyordu ama ben eşimden haber aldım sevincinden gittiğinin üzüntüsünden bütün ağrılarımı hissetmedim resmen. Neyse gece geldim eve dediğim gibi 2 de kasık ağrısıyla fal taşı gibi açıldı gözlerim ve anladım artık başlıyoruz 🙈 ben şok. Baktım beş dakika sonra yine aynı ağrı.. hemen pilates topun üstüne oturdum ve hareketleri yapmayı başladım ve dua ediyorum inşallah yalancı sancı değildir devam etsin diye. Bu arada ilk doğumum suni sancıyla başlatılmış öldüm öldüm dirildim epiduralle hayata tutundum cinsindendi😅 bu sefer kendi sancımla doğurayım diye etrafımdaki herkese dua ettiriyordum.
Neyse yarım saat dakika tuttum hopladım hareket ettim topun üstünde ama en sonunda sancının kesildiğini hissettim ve yine hayal kırıklığı diyerek yatağa uzandım. Belim ağrıdığı için secde pozisyonu yapim belim rahatlasın dedim ki gerçekten çok iyi geliyormuş, daha doğrulamadan ıslaklık gelmeye başladı ve ben yine şokkkk🙊 hemen tuvalete koştum bi baktım suyum kanlı geliyor. İlk defa böyle bişeyi görüyordum çünkü benim bildiğim şeffaf geliyordu su. Kanlı olunca çok panik oldum ama bi
kaç dakika daha beklemeye karae verdim. Ara ara su gelmeye devam etti hemen bebek bezi koydum ama bakıyorum hala kanlı kanlı geliyor ve sancılarım iyice kesildi. Günümüzde geçtiği için korktum ve hemen hastaneye gittik. 3de Alttan muayene ettiler ve 3-4 cm açıklığım varmış😍 nst de oğluşum uyuyordu doğum başlamış ama o bi haber😅 yarım saat kadar nst de durduktan sonra yatışım yapıldı hareketsiz olduğu için bi serum takıldı ara ara çok hafif düzensiz sancılarım oluyordu sadece. En sonunda 4:30 gibi beni serbest bıraktılar ve ben koridorda yürümeye başladım. 7 gibi Hala düzenli bi sancı yoktu muayene ettiklerinde de 5-6 cm gibi olmuş açılman ama çocuk daha çok yukarıda dediler. Dedim bu çocuk akşama anca doğacak herhalde 😓 tekrar yürümeye ve dakika tutmaya başladım ve sonunda 2 dakika arayla 30 saniye süren sancılarım olmaya başladı birden. Her sancı geldiğinde biryere tutunup squat yaptım kalçamı sağ sola gezdirdim fln bi ümit bebek kanala girsin diye😅 ama o sancılar benim için kesinlikle doğum sancısı gibi değil biraz daha ağrılı adet sancısı gibi hiç dayanılmıcak gibi değil. Allahım insanın kendi sancısı nekadar da güzelmiş dedim resmen 😅😍8 buçuk gibi tekrar muayene ve nst için çağırdırlar. Ve bingoo bebek bayağı aşağıya inmiş ama açılma 7 cm gibi olsun dedim 😬 bu bile bir başarıydı benim için. Nasıl olsa daha çok var doğuma diyordum. Muayene den sonra nst ye bağladılar, düzgün olmadı etmedi derken yarım saat kaldım yatakta o biraz zorladı yatakdayken sancılarım bastıramadım. Kesinlikle hareket etmek gerekiyormuş! O arada şansıma nöbet değişimi yapıldı (çok şükürr çünkü gece deki doktoru ve ebeleri sevememiştim gece uykularından uyandırdığımız için biraz suratsızlardı ve koca doğumhanede tektim) yeni ebemiz geldi ve doktor bey seni ultrasonda muayene etmek istiyor hadi gel bakalım dedi. Çok şükür doktor hemen nasıl olduğum uzu sordu ultrasondan baktı çok güzel davrandı ki bu çok büyük bi moral oluyor insana. İşimiz bitti ebe de gel bende seni bi alttan muayene edeyim dedi doğumhaneye götürdü. Arkasından da hasta bakıcı ve bir ebe daha geldi abla başlıyormuyız diyorlar 😅 dedim tövbe bismillah. Meğersem ablanın bir ünü lakabı varmış ilk muayene ettikleri gebeler ya hemen doğuruyormuş ya da direk sezeryana gidiyormuş 😂 Ebe bir bakayım önce durun dedi, ooo çok güzel 8 cm olmuş tuğba ıkınsan gelcek bebek dedi 😳 efendim dedim😂😂 ama benim daha ağrılarım çok şiddetlenmediki az daha yürüyüp gelim mi dedim 😂 kadın hayır hayır yapabilirsin diyor hala 😂 çok az suni vereyim kendi sancını desteklesin ve başlayalım dedi🙊 taktı serumu ve anında sancılarım daha sıklaştı zaten 15 dakikada sanırım 5-6 ıkınma sonrasında bebişimiz popişinde bokuyla dünyaya geldi😍😅 ama kafası çıktığında oo iki kere kordon dolanmış dedi 😳 böyle bişeyden haberimiz yoktu tabi. Allahtan kordonu uzunmuş afferim kız sana böyleyken bile çok güzel doğum yaptın dedi🙈 bu ara da doğum anına kadar en ufak bir sesim çıkmamıştı sadece doğum anında kendimce öyle güç alacağımı hissettiğim için birazcık bağırmış olabilirim 🙊 sakın kasmayın kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız öyle davranın. Ben lavman yapılmıyor diye çok gerilmiştim ama ebemiz o konuda da çok rahatlattı beni ve tamamen doğal akışına bıraktım herşeyi.
Sonuç olarak 3800 ve 53 cm bir oğluşumuz daha oldu 🥰 babamız hala göremedi 😔 1 gece hastanede kaldık birazcık dikişlerimiz acıdı tabi ama artık geçmeye başladı
Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin 😍 baya uzun oldu kusura bakmayın🙈