Zeriya21 burda çoğu arkadaş kahve götürün diye yazıyordu bilinçli gittim refakatçim görümcemdi kahve istedim affedersin bi yeriyle güldü kahve mi içilir diye belki içsem ayılacaktım hiç bisey yapmadık canım bide ben öğlen 12 de yemek yemiştim suni sancıya başlamıştık doktor artık yemek yok dedi normal doğum yapacaktım ama sezaryene 17:30 da alındım belki tok olmamın etkisi vardır bilemiyorum, aneztezi doktoru bayıltamam yemek yemişsin dedi ameliyathanede panik atağım tuttu beni bayıltın dedim madem bu kadar istiyo alın bayıltın diye bağırdı hatta. 17:40 ta oğlum doğdu kaçta ayıldım kaçta odaya gittim kim geldi kim gitti hiç bisey hatırlamıyorum, ben ertesi öğlende anca kendime gelmeye başlamıştım