Kızlar 35+3 hamileyim bel agrisindan çok çekiyorum kitlenecek gibi oluyorum yuruyemiyorum artik bu agridan dogumdan sonra hemen geciyor mu ne zaman geciyor hep boyle kalirsa diye cok korkuyorum belim kalçalarım kopuyor resmen yatinca bile dinlenemiyorum