sedabudak Kızlar a-101 bugün bebek eşyaları geliyor gittiniz mi? Gidecek misiniz. Ben kararsız kaldım
Angelsmom sedabudak gittim çekmeceli dolap aldım. Ivır zıvır oyuncak vs koymak için 1 tane gelmişti onu da kapıverdim 😁
sedabudak 34aysenur küvet aldınz mı? Aldıysanız nasıldı. Küvet için gitmek istiyorum ama bimlere sadece 1 adet gelmiş öyle demişlerdi
34aysenur sedabudak küvet almadım onu başka yerden aldık ama A101’de stokları fazla bildiğim kadarıyla göz ucuyla baktım ürün iyi görünüyordu
Mehtapakgl Duygusuz aynen kuzum sırf onun için gittim 2 tane gelmiş hemennalmışlar gittiğimde 9.20 geçiyordu internetten alayımm diyorum en azından görürdüm