Feyza- 29+5 im çok şükür bi sıkıntım yok hamileliğimin balayındayım hala hergün yürüyüş yapıyorum ağrılarımın olmamasını sade soda ve bol su içmeye borçluyum bence 🙂 sadece gerilmekten beni okadar korkutmuşlarki gece uyurken bilmeden gerilince bacaklarımda damar üst üste geliyo feci bir acı 😢