MihricanA inşallah en kısa sürede bebeğini kucagına alırsın. Ben tüm tıbbi yolları ve bu tarz saçma ilaçları macunlaro yok bel çektirme yok hacamat hepsini denedim… Olmayınca olmuyor. Bol bol dua at. Ve en önemlisi stresi yen. Örgü ör, kitap oku, mandala yap. Ben stresini yenerek başardım