Kezbanyegin 1 cm açıklığım varmış düzenli de sancım .. ama çok şiddetli değil siz 1cm açıklıktan sonra ne zaman doğurdunuz??
Osmaninannesi65 Kezbanyegin ayni şekilde gittim kendi sancılarımla 8 saatte doğurdum. Rabbim yardımcın olsun bi avazda kurtulursun insallah
Mirammm Kezbanyegin geçen yıl 1 cm açıklığım vardı 1 haftada onun dışında açılmam olmadı suni sancı ile 10 cm açıklığım oldu bol bol yürü canım ben yürüyüş yapmadığım için açılmamda olmadı
Kezbanyegin Hashasim2020 çok şiddetli değil ama düzenli sancılarım var nst de düzenli sancı çıkıyor 50 civarı
Hashasim2020 Kezbanyegin benim de düzenli 40larda çıktı doktorum her an herşey olabilir hazırlıklı ol dedi de o yüzden sordum ama açılma var mı diye sormayı unuttum🌝
Neslihanmetin Kezbanyegin bnmde düzensiz 40,60,100,120 çıktı doktor bu sancıyla millet doğuruyor nasıl hissetmiyorsun sancini dedi
Kezbanyegin Osmaninannesi65 allah razı olsun canım zaten yarın sabah yatış var suni ile destekleyecekler