Kızlar ben 3 aylık evliyim. Evlendik evleneli korunmuyoruz. Çocuk duşunuyoruz çünkü. Şimdi ben 2. Ayımda aşırı kaşık ağrıları cektim. Bazen bel ağrım olurdu. Birde pembe bir kan geldi dedim kesin bu yerleşme kanamasiydi ama umduğum gibi olmadi. Adet oldum.
Şimdi 3. Ayimdayim yine pembe lekelenmemm oldu kasıklarımda da değişik bı ağrı var böyle birde çok aşırı bel ağrısı çektim çok halsizlik var üzerimde. Sizce bu ay olmusmudur ?