Hayırlı geceler kızlar, 33+3 günlük hamileyim arada karnım sertleşip kasılıyodu sanki bebek bi yere toparlanır gibi oluyordu ama geciyodu, yaklaşık yarım saattir karnım baya gerildi ve biraz acı veriyo bu haftalarda normal mi bu durum korkmamı gerektirecek bi durum var mı sizce? Hareket ediyo ama karnım taş gibi.