Kızlar daha once kalp durması sonucu bebegimi kaybettim. Pıhtılasma cıktı. Simdi ise doktorum oksapar ecopirin ve progestan verdi. Kanama alanı ve riski olmadıgı halde onlem amaçlı dedi. Kan sulandırıcılar kanama yapar diye mi progestan verdi diye dusunuyorum. Sizlerde bu durumu yasayan var mı ?