Benim bir haftadır az az kanamam oluyo 6+2 yiz. Progestan kullanıyorum sancım yada ağrım yok. Kese yukarıda dedi doktor çok fazla hareket etme dedi kimisinde yerleşmede ağrı sancı oluyomuş kimisindede benim gibi kanama. Rabbim hayırlıca sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.