Zaman ne çabuk geçiyor. Hamile olmadan önce keşfetmiştim bu uygulamayı,henüz evliliğim yeniydi ama istiyordum bebek. Her ay bir ümitle bekliyordum, sürekli burdaki postları okuyordum Rabbim birgün bana ve isteyen herkese nasip eder İnşallah diyordum her seferinde Rabbim’e şükürler olsun evliliğimin 10. Ayında nasip etti bana bu güzel haberi şimdi ise 23+5 günlüğüz tekmelerinden yer değişmelerinden uyutmuyor canım oğlum 😍
Rabbim bebek dileyen herkese en kısa sürede bu güzel duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah, gebe olanlarada sağlıkla kucağına almayı 🤲🏻
bukadar oynayınca duygusala bağlayıp yazasım geldi 😅