evet canım benim tek taraflıydı coraspin kullandım. hergün mutlaka tansiyonunu ölç, gebelik zehirlenmesi yapabilir çünkü.
bir de bebeğinde gelişim geriliği olabilir. ben 40. haftada doğuk yaptım. kilo 37ye, boy 35e uyumluydu aka gayet sağlıklı allaha sükür.
illa bunlar olucak diye bişey yok ama olma ihtimali yüksek, kafaya takılacak hiçbir şey yok merak etme
bebeğin kilo alması içinde toz nesquik ve kaşar tüketebilirsin