Kızlar 2 günlük anneyim cok şükür ama her 2 3 saatte bi 15 20 dakika emzirdigim icin göğüs ucum yara oldu cok sızlıyor resmen korkarak veriyorum alışınca zaten acıya dayanıyorsun karnı doysun ve sarılık falan olmasın diye gümüş göğüs kapak alsam ise yarar mi acaba yoksa göğüs kalkani mi alayım göğüs ucum var bu arada gerçekten hiç yoktu ama bebek kendi göğüs ucunu eme eme çıkarttı ❤️😍
lütfen yorum yaparsanız sevinirim