Ben de bebeğim 3 aylıkken hamile kaldım, sütüm azdı zaten sağıyordum bebeğim de yavaş yavaş bırakır gibiydi. Doktorum sağım yapma bebek kendi emsin, kendisi bırakan kadar devam et dedi. Benim ki de anca 4. Aya kadar falan emdi zaten sütüm de azaldı ve sonunda bitti 😔 Yani sanırım sağım yapmak yani zorlamak sakıncalı. Şimdi 32 haftalik hamileyim, bebeğim de 10 aylık. Bakalım yeni bebiş dogdugu zaman inşallah ikisini bir emzirebilirim.