Merhaba ,
32+3 teyiz. Belimde bir agri var. Disk uzerinde. Yaklasik 1 saat once vardi. Eşim masaj yapti ve yakı kremi sürdük. Biraz gecer gibi oldu. Simdi tekrar ağrımaya basladi. Sadece belim agriyor. Yakı kremi bile fayda etmedi. Doğum Sancısı olabilir mi