sherlock_anne İyi geceler tatlı anneler 🥳 22+0 dan selamlar. Kızım odasında sıcacık yatağında yatıyor, oğlum ise karnımda sanırım parti yapıyor 😁 hadi bizim gibi uykusuzlar bir selam 🙋🏻♀️ edin bakalım kimler kaç haftalık 🌸
Meriwa sherlock_anne 22 den selamlar diyince bismillah dedim 😂 ay biri uyuyo biri uyanık cok zor 2. Ciye baya ara vericem ben 🤦♀️
Mervelsmet sherlock_anne ay sorma salı günü kavuşursa inşallah ama oğlum sanırım doğumdan sonrası uykusuzluğa alıştırıyor beni ama çok özleyeceğim hareketlerini 🙏🏻😁
Cemrenur sherlock_anne valla çok şanslısınız 30 hafta bitiyor daha bir kere bile sert tekme atmadi. Uykumdan uyandırmadı 🙄😑
sherlock_anne Meriwa ben iyiki ara vermemişim ya 🥰 kızıma arkadaş olacak. Kızımda şükür uykuyu sever akşamları gündüzleri hiç yormaz. İnşallah bebişin öyle olurda ikinci geçer aklından
sherlock_anne Mervelsmet ilk bebeğimdede geceleri hiç uyuyamazdım ama o giç geceler uyanmayan bir bebek çıktı 😁 bakalım bu süpriz yumurta nasıl çıkacak 🐣
sherlock_anne Cemrenur gerçekten mi ya 🙈 benim ili bebeğimde böyle deli çıktı doğduktan sonra kızm uslu olmustu buda olur inşallah 🧡
Suheda1 Haftadayım gece hiç uyuyamiyorum. Futbol oynuyor sanki içeride. Canımı acıtıyor hareketleri. Ama tabiki de mutluyum 🥰🥰
N8M2702 37+4 içime sığmıyor artık kızım 😂 Hele sağ tarafımi deldi artık 🙊 Allah’ım herkese tattirsin bu duyguyu 😍 Son haftalarda baya acıtıyorlar ama bazen doğuma az kaldığını onu böyle hissedemicek olduğumu düşününce üzülüyorum resmen😌
sherlock_anne N8M2702 benim kızımda sağ tarafımdan çıkmak üzereydi artık. Karnımın sadece sağ tarafını yırtmıştı 😁 dediğiniz gibi aynı doğumdan sonra geceleri gğndüzleri otururken falan karnımın boş olması beni çok üzdü hatta depresyonun eşiğinden döndüm. Sonra ikinci bebek kararı aldık 😁
dugmecikk haftada hissediliyor mu bilmiyorum ama içimde minik kıpırtılar var çözmeye çalışayım derken saat 05:38 olmuş. Gazla bebeği karıştırıyor muyum diye düşünüyorum ilk gebelik malum 😂
sherlock_anne dugmecikk oyy maşallah 🌸 daha net hissedersiniz zaten ve hissetliğinizde gaz mı bebekmi demiyorsunuz bile ayy bebek bu diyorsunuz 🥰
Cemrenur sherlock_anne bende annemin karnında hiç oynamazmışım bebekken eline vur ekmeğini al bi bebekmisim🤣 elime mamayı verir iş yapmaya gidermiş bütün gün beşikte kendi kendime oynar gece de ağlamazmışım öyle 😀 darısı oğlumun başına amiiinnnnnn🥰🐣