ppapatyam_ 15+2 yiz ve zaten normalde burnumdan sknti ceken birisiyim damarlarim ince oldugu icin hemen tikanir iyi nefes alamam ama simdi nefes darligida yasiyorum heleki düz yatinca bazen bu normal mi? Ne öneriniz olur 😊
Berrunisaninannesi_2017 ppapatyam_ normal evet sola doğru yatmanızı öneririm hem bebek hemde sizin için rahatlatıcı bir yatış pozisyonudur
ppapatyam_ Berrunisaninannesi_2017 aynen bunu bende fark ettim hamile yastigi aldim normalde sag tarafimda cok rahat yatardim ama hamile oldugumdan beri sol daha rahat geldi banada cok tesekkürler 🌹