Merhaba hanımlar ben ikinci evladımı dünyaya getirmeye hazırlanıyorum 18+6 haftalık gebeyim ilk bebeğimde emzirme dönemim iki ay çok zor geçti göğüslerim çok yara olmuştu bir süre silikon meme kullandım öyle atlattım göğüs yarası olmuş ikinci evladını emziren annelere soruyorum ikincisi için de aynı durum oluyor mu?