seyda3838 sezeryan olcagi kesin ise hayır yapmıyorlar. Benim ilki de sezeryandi, planlı sezeryan yani, başından beri sezeryan olcagi belliydi o yüzden çatı muayenesi hiç yapmadı doktorum. Direk doğumda gördü benim heryerimi diyebilirim 🤗 Doğuma kadar sadece karnima usg ile baktı. 2.de öyle olacak…