Edanuronur Merhaba bugün hapşırdım ve birden idrar kaçırdım gibi oldu ıslaklığı bacagimda hissettim acaba idrar mi su mu anlayamadım fikri olan ? 37 haftalığız
Zuhal14 Edanuronur bildiğin geliyormuş yani paçalardan koyveriyormuş öyle 1,2 damla ise sanmam tabi daha deneyimli kişiler yazar şimdi ama bence değil
Suskunkadin Edanuronur eczanede ped var amniyon sıvısıysa yani suyunca renk degiştiriyor Bi nöbetçi eczane bulup alabilirsiniz 🤷♀️
Edanuronur Meriwa normalde bazen olduğunda damla şeklinde kaçırmış gibi hissederdim bu sefer biraz fazla kaçtı gibi oldu şüphede kaldım açıkçası
Meriwa Edanuronur yok yok su baya bariz belli oluyo bende sizin gibi suyum geldi diye acile cok gitmişliğim var 😄 doğumda suyumu patlattılarda o zaman anladım ılık ılık oluk oluk akıyo o ☺️
Lidya-T İdrarı kendinizi sıkınca tutabiliyorsunuz su gelince hiç bir şeg etki etmiyor .Akıyor sürekli
Lidya-T Edanuronur Suysa üç dört saat sonra sancı başlıyor. Ve o su akmaya devam ediyor kesiliyor.Hastaneye gidince hemen bez bağladılar .Sürekli de değiştirdiler
Haticeee06 Edanuronur bendende geliyor suan hatta akıntı mi su mu inanin anlayamadim ya cok hafif sarıya dönük rengi var ama idrar olmadığı kesin