Ozlem21e Sabah saat 10 da sezaryenle oğluslarimi kucagima alicam insallah kızlar dua edin cok heyecanliyim🤗🥰
34aysenur Ozlem21e Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ağrısız sızısız bir şekilde gerçekleşir inşallah doğumunuz 😊
1pearl Yaaaa😍😍😍😍hayırlı uğurlu olsun inşallah ağrısız sızısız sağlıklı olun üçünüzünde Allah yardımcınız olsun❤️
Ozlem21e gulcinsrdr 35 haftalık olduk bugün tam canim.. cok.sukir sağ salim aldim kucağıma. Darısı size artk🤗
hhb53 Ozlem21e maşaAllah bende 36. Haftamda gidicem dogum için gün verecek artık inşaAllah bende kavusurum kızlarıma 😍
gulumse0611 Ozlem21e gözünüz aldın 🤗🥰 darısı başıma inşallah küveze girdiler mi kaç kiloydular merak ediyorum 🙈
Ozlem21e gulumse0611 biri 2300 diğeri 1325 di..ikisi de çok şükür girmediler kuveze. 2 gun kaldik sadce hastanede🤗
Aysemelena19 Bende ikizlerime hamileyim bir kız bir erkek. Suan 34+5 benimde yarin kontrolüm var bakalim ne diyecek. Sizinki kac kg doğdular ve kuvoze girdilermi bebekleriniz. Bu arada hayırlı olsun inşallah bebekleriniz…
Aysemelena19 Aysegulum27_ suan bilmiyorum yarin kontrolüm var gidicem insallah öğrenince yazarim ama en son 2 kiloydular 2 hafta önce
Aysemelena19 gulumse0611 insallah olurlar iki kiloyu geçince insan psikolojikmen bile rahatliyor sanki. yani bende öyle oldu. Bol su tüketen biriyim ben bide meyve cok tüketiyorum haftada 2 kere somon yiyorum hergun 1 yada 1.5 litre günlük şişe süt içiyorum vs. Ama ben kilo almıyorum bebeklere yarıyor cok şükür🙏🙏
gulumse0611 Aysemelena19 bnde geçen iki hafta saldım hemen yavaşladı kilo alımı şimdi üstünde durıyorum bnde hergün balık yiyorum azda olsa kontrole kadar yicem bakalım evet iki olsalar diyorum ikiden az çıkınca son kontrolde üzüldüm