Guluc Kızlar 8 9 dk bir karnım düzenli olarak kasılmaya başladı cok hafif bir kasık ve bel ağrısı var arttırmak için napayım ben varmı bilgisi olan doğurmam gerek artık 39+5 olcan yarın
prenses_annesii2603 Guluc duzebli geliyorsa dogum sancisidur doğumun başlıyordur canim hastaneye gitmelisin
Kardelen_nm Guluc benimde ayni oldu ve Doğum yaptım hastaneye gidince ama ağrılarınız dayanılmayacak gibiyse evinizde agrı çekmenizi tavsiye ederim açıklığı sağlıyor suni ye falan gerek kalmıyor allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin
Guluc prenses_annesii2603 uyumuşum gece sabah kalktıgımdada aynıydı değişmemişti sicak suya girdim geri yattım şimdi tekrar dk tutucam ağrı sırtımda var artık oda normal cok sancım yok ondan panik yapmak istenedim sonra gidiyorum birşey cıkmıyor
Rumeys-1820 Canım ben cuma günü aynı şekilde hastaneye gittim 8 cm açıklıkla doğuma aldı doktor yarım saatte doğum yaptım bi muayene ol derim ☺
Guluc Kardelen_nm gitmedim canım evdeyim ya inş doğum olur sabah kalktım baktım aynı uyudum şimdi biraz daha ağrı artmış gbi kasılmaları tekrare hesaplıcam cok ağrı olmasına gerek yok o zamn düzenli olması yeterli mi sonradan gelir heralfe büyük sancı
Kardelen_nm Guluc aynen öyle düzenli olması yeter çok olması önemli değil yavaş yavaş artacak zaten ağrılarınız
Rumeys-1820 Guluc o sancılar geldiğinde artık kaçışın olmadığını biliyorsun. Yani yatsan uyuyamazsın. Seni yere göğe sığmaz eder.. Allah bir avazda sağlıkla kurtarsın inşaallah..
Guluc Kardelen_nm Rumeys-1820 Mom-2 kızlar yarın mecburi sezaryana giriyorum . Bebek 4200 olmuş günümde doldu doktor suni sancı veremem bu şartlar altında dedi. Kendi sancımla gelmesi lazım ama risk oda spinal anestezi olucak yarın sabah 8 de alıcam evladımı inşallah elime 🙏🏻
Guluc Rumeys-1820 amin canım saol bakalım öğleden sonraya kaldık mecbur gidince anlatıcam doktora inş vardır birşeylerde doğururım artık. 🙏🏻
Guluc Rumeys-1820 amin canım allah yardımcınız olsun lohusanın tadını cıkar hurafelere takma kafanı :) bebekle bol bol zaman geçir ❤️
Guluc Kardelen_nm hadi inş canım dua et bana nolur doğurayım artık 🙏🏻 Başkasına edilen dua kabul olurmuş ❤️
Mom-2 Guluc oy kuzum Rabbim bir avazda kurtarsın Sağsağlim kavuşursunuz inşallah dualarımız seninle 🙏bol bol Ya fettah Çek
Rumeys-1820 Gözün aydın kavuşuyorsunuz. Allah hayırlısını versin. Sağlıkla kucağına alırsın inşaallah 😊