Evet bende vardı. Mide bulantısı, adet olcakmış gibi kasıklarım ağrıyodu, boğazımda yumru gibi bişey vardı afedersin balgam kalmışta gitmiyomuş gibiydi bide cok tuhaf hormonlardan sanırım hissediyorsun hamile olduğunu o duygu gelmişti bana. Bende bunlar oldu.