31+4 haftalık hamileyim bebegim bu kontrolde çok asagidaydı. Baskilarim sıklaştı. Doktor 1 hafta da da doğumun olabilir dedi. Benim durumumda olup sağlıkla doğum yapan var mi? Veya bu hafta da doğum yapan annnelrr nasıl bir süreçten gecti. Yardımlarınızi bekliyorum.@